Aztv
Mədəniyyət
Bakı vaxtı

.

CANLI

İDMAN AZƏRBAYCAN CANLI YAYIM

TV

Bağla / Close

|
|
|
|
|
Axtarış


İdman növləri
 
banner 1
banner 2
Əlaqə

Ünvan:
AZ1011, Bakı şəh., M.Hüseyn küç., 1

Telefon:
(+99412) 4923807
Email:
sport@aztv.az
 
Rosberq və Qlok ayrı fikirdədir
20-02-2018

Sabiq Formula1 sürücüləri Niko Rosberq və Timo Qlok bu ildən istifadə ediləcək Halo barədə fikirlərini bildiriblər.

F-1.az xatırladır ki, 2014-cü ildə Jül Byankinin Yaponiyadakı ölümcül qəzasından sonra sürücünün başını qorumaq üçün müxtəlif sistemlər təkmilləşdirilsə də, FİA sonda Halonun istifadəsinə qərar verib.

Niko Rosberq: “Təbii ki, yaxşı görünmür və əsl yarışçılar üçün pisdir. Lakin sistem təkmilləşdirilib və artıq istifadə edilir. Düşünürəm ki, sürücünün təhlükəsizliyini artıran sistemdir. Əgər pilot olsaydım, Haloya sahib olduğum üçün sevinərdim”.

 

Timo Qlok: “Təhlükəsizlik cəhətdən yaxşı olsa da, görüntüsü bərbaddır. Bolidlərin təhlükəsizliyini istəyirik, amma belə bir sistemlə maşınların gözəlliyini yox edirsiniz. Əgər başqa həll yolu tapsalar, sevinərəm. Aeroscreen alternativ ola bilər. Hazırda İndyCar onu test edir. Haloya öyrəşmək çətin olacaq”.

Sabiq Formula1 sürücüləri Niko Rosberq və Timo Qlok bu ildən istifadə ediləcək Halo barədə fikirlərini bildiriblər.

Sabiq Formula1 sürücüləri Niko Rosberq və Timo Qlok bu ildən istifadə ediləcək Halo barədə fikirlərini bildiriblər.

F-1.az xatırladır ki, 2014-cü ildə Jül Byankinin Yaponiyadakı ölümcül qəzasından sonra sürücünün başını qorumaq üçün müxtəlif sistemlər təkmilləşdirilsə də, FİA sonda Halonun istifadəsinə qərar verib.

Niko Rosberq: “Təbii ki, yaxşı görünmür və əsl yarışçılar üçün pisdir. Lakin sistem təkmilləşdirilib və artıq istifadə edilir. Düşünürəm ki, sürücünün təhlükəsizliyini artıran sistemdir. Əgər pilot olsaydım, Haloya sahib olduğum üçün sevinərdim”.

Timo Qlok: “Təhlükəsizlik cəhətdən yaxşı olsa da, görüntüsü bərbaddır. Bolidlərin təhlükəsizliyini istəyirik, amma belə bir sistemlə maşınların gözəlliyini yox edirsiniz. Əgər başqa həll yolu tapsalar, sevinərəm. Aeroscreen alternativ ola bilər. Hazırda İndyCar onu test edir. Haloya öyrəşmək çətin olacaq”.

banner nijniy
Bölümlər
İdman Azərbaycan TV verilişlərinin Azerspace 1 peyk vasitəsilə qəbulu
Asiya - Avropa
Satellite: Azerspace 1
Orbital position: 46°E
Downlink Frequency:
(MPEG-2) f = 11175 MHz
(Polarization- H)
Symbol rate – 27500 Msymbol/s
FEC - 5/6
Sosial şəbəkələr

 
Copyright © İdman Azərbaycan - 2011 - 2016